Re: [TR] AJUDA - dbootstrap.sgml

On Mon, Sep 17, 2001 at 07:22:02AM +0200, Antoni Bella Perez wrote:
>   Si i no...
>   Vegam, quins fitxers t'han enviat? Jo tinc en "falta" uns quants que encara
> no s'han presentat a la llista tot i que tenen traductor.

Crec que tots els que m'han enviat a mi els tens tu. Espere, vaja.

> També tinc dos
> traductors que no m'han respost a una crida sobre l'estat de les mateixes,
> encara ho tornaré a provar aquesta tarda. Com que he tingut problemes de
> correu relacionats amb la llista no gosso assegurar que els emails els hi
> hagin arribat sense complicacions.

Si hi ha documents que estàn adjudicats però ningú ha dit res, digues
quins son i a veure si algú es pot fer carrec.

>   De fet el dbootstrap hera l'últim per adjudicar i l'estic fent amb l'ajuda
> espontànea dels companys de la llista doncs aquest és una barbaritat de
> tècnic el qual es bo perque si jo l'entenc no crec que li dongui gaires
> problemes al lector principiant.

Uns dubtes:

Com estàs traduint "floppy/floppies"?
Jo estic dient "discs flexibles", pero tenia pensat fer un mass-replace
amb lo que diga la llista...
"disc flexible", "disquete", "floppy" a seques? Com ho deixe?

Jo ja he començat la traducció a pseudo-català del instal·lador:

16220:jordi@nubol:~$ msgfmt --statistics ~/cvs/debian/boot-floppies/utilities/dbootstrap/po/ca.po
142 translated messages, 624 untranslated messages.

Es gran, però espere que en una setmana estarà. Amb això, modconf (que
potser la faré jo tb), debconf (que ja està en sid) i la documentació
deuriem tindre tot l'instal·lador en Català. Faltaria Dpkg, però mes
endavant.

Com m'he ficat a saco a traduir dbootstrap, he abandonat les traduccions
de la web. A veure si acave el cn.wml, l'envie a la llista i li pegueu
una ullada, que segur que està ple d'"espardenyades" :) Després d'això
no traduiré mes web fins que els floppies estiguen guays per al release
de Woody.

Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
 Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://debian.org

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E