Re: Que hi ha algu?

On Fri, Aug 17, 2001 at 10:32:44PM +0200, Antoni Bella Perez wrote:
>   Som uns quants per aquí aprofito a més de donar-te la benvinguda pel teu
> compromís amb Debian per a informar-te dels projectes en curs. Estem
> treballant amb la traducció de la web de Debian al català i ara estem
> intensament posats a traduïr lel sistema d'instal·lació, el Manual
> d'Instal·lació i fitxers relacionats per a Potato -es podria dir que estem
> adelantant treball per a Woody-.
>
>   Aquesta seria de moment la principal finalitat d'aquesta llista.
>
>   Et passo els responsables
>
> 1er coordinador:
>    "Jordi Mallach" <jordi@debian.org>
> [...]

Avergonyint-me haig de dir que jo vaig comec,ar a traduir la web a
principis d'any amb en Jordi Mallach, pero despres ho vaig deixar
morir principalment per falta de temps. Canviar de feina, i
especialment quan aixo suposa traslladar-se de Barcelona a Boston no
deixa temps per gaire mes...

Espero que ara que ja estic mes establert aqui tindre mes temps per
contribuir. Naturalment tinc tot el que vaig comenc,ar a fer i ho puc
contrinuir rapidament.

--
Ignasi.