Re: tpconfig 3.1.3-9.3: euskaratuta. Igoko?

dooteo-(e)k esan zuen:
> Yeuuuup Pi ta beste guztioi,
>
> Euskaratu dut tpconfig. Zerbitzarira igo aurretik, gainbegiratu ezazue
> zerbait aldatu behar bada.
>
> Gero, nire ordez zerbitzarira igoko? Christian-ek aipatu duenez epea
> urtarilaren 5a da, beraz data hori baino lehenago igo behar da.
>
> Mertzis ta OOoaintxearte,
>
> Dooteo

Katxis nik egin eta bdaili dut dagoneko [1] (Ez nintzen ohartu zerrendara ere joan zela eskaera), hemendik aurrera
abisatuko zerrendara bidaltzen den ezer egin baino lehen lana ez bikoizteko, ea gero bien artean diff baten egin eta
okerrekorik ikusi ezkero aldatuko.

[1] - http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=509423

--
Piarres Beobide