Re: Debconf txantiloiak %40-ean euskaraturik

dooteo-(e)k esan zuen:
> Noizko da epea?
>
> Dooteo
>
> Jatorrizko mezua: or., 2008-05-02 17:56 +0200, egilea: pi

Ezin guztiz ziur esan baina maiatzak 7 dela uste dut. Ordurako ezinezko bazaizu esan eta eguneratuko ditut nik,
nahiz gero zure eguneraketak gianetik botako dizkiogun, hori bai zerbait nahiko aurreraturik baduzu bidali gero egindako
lanak ezin bait dut ziurtatu (ziurrenik bain baina..) lenny karleratzean sartuko diren ala ez, d-i ingurukoak diot
besteentza oraindik asti apur bat dago (nahiz apt bezalako paketeak hasi dira dagoeneko itzulpen eguneraketak
eskatzen).

Oharra: saiatu elkarrizketan behintzat kopia bezala zerrenda mantentzen egiten denaren historiko bat mantendu ahal
izateko (nire posta pertsonalaren zoramenetik at mantetzearren).

2Oharra: data egiaztatua hemen [1] aurkitu dut.

[1] - http://lists.debian.org/debian-boot/2008/05/msg00062.html

--
Piarres Beobide