Re: Euskal task/zeregin eskaera tasksel-erako

dooteo-(e)k esan zuen:
> Kaixo Pi,
>
> Jatorrizko mezua: al., 2008-05-05 13:26 +0200, egilea: pi

> Mmmmmm... ba al du zentzurik? Hau da, Tasksel-ek aurkezten dituen
> taldeak instalatzeko ez dira hizkuntzen arabera antolatu, baizik eta
> funtzionalitateen arabera, hau da bulegoko edo mahaigaineko aplikazioa,
> zerbitzarikoak, eta abar.

Barkatu baina tasksel itzulpenaren barnean hurrengo zereginak (tasks) daude:

amharic                       cyrillic-desktop   gujurati-desktop    macedonian             slovak
amharic-desktop               czech              hebrew              macedonian-desktop     slovak-desktop
arabic                        czech-desktop      hebrew-desktop      mail-server            slovenian
arabic-desktop                danish             hindi               malayalam-desktop      slovenian-desktop
basque-desktop                danish-desktop     hindi-desktop       manual                 spanish
belarusian                    database-server    hungarian           nepali-desktop         spanish-desktop
belarusian-desktop            desktop            hungarian-desktop   northern-sami-desktop  standard
bengali                       dns-server         icelandic           norwegian              svn-commit.tmp
bengali-desktop
[...]

Nire harridurarako basque-desktop hortxe zegok ere :! horren edukia hau da:

Task: basque-desktop
Enhances: desktop
Section: l10n
Test-lang: eu
 This task localises the desktop in Basque.
Key:
Packages: task-fields
Packages-list:
 iceweasel-l10n-eu
 kde-i18n-eu

> Talde horietako bat gaitzean/aktibatzean itzulita dauden hizkuntza
> guztien fitxategiak ere instalatzen dira (paketearen barruan daudelako).

Hori kasu batzuetan horrela da baina ez OO kasuan adibidez, proba bat egin nuen atzo gabaz eta nahiz instalazio
berri batetan euskara hautatu eta zereginetan idazmahai ingurunea OO instalatzen du baina ez OO-eu eta OO-help-eu
paketeak. Mozilla eta KDE produktuen kasua desberdina da dagoeneko basque-desktop horretan daude eta (penstatzen dut
euskara eta desktop hautatzean instalatuko dela).

Hala ere asti apur bat dudanean ere informazio gehiago bilatzen saituko nauk.

ala...

--
Piarres Beobide