Translating to polish - help!

Hello!

I want help in translating Debian www pages to polish. I work in the small IT-market company in Warsaw. Our company uses Debian as www, mail and request-tracker server. I want help to propagate Debian in Poland.
Is there somebody to intoduce me in Debian mystery?

Regards
Wojciech Zaręba

Witam!

Chciałem pomóc w tłumaczeniu stron Debiana na polski. Jestem z zawodu programistą i analitykiem w małej firmie sprzedającej oprogramowanie. Używamy Debiana jako serwera www, poczty i request-trackera. Myślę, że bardzo pożądane byłoby przetłumaczenie stron Debiana na polski, bo jest to doskonały system, tylko trochę zaniedbany medialnie. Na początku zapewne będę potrzebował trochę pomocy, żeby się wdrożyć. W każdym razie zacząłem uczyć się pakietu wml.

Pozdrawiam
Wojciech Zaręba