Date: Wed, 24 Oct 2018 19:41:49 +0200
From: Sven Roelse
To: linux@lists.nllgg.nl
Subject: [linux] Linux gebruikers in deze groep die in Zeeland (wellicht op Walcheren) wonen?

Dag iedereen!

Vanaf zaterdag 3 november plan ik elke week een bijeenkomst in Middelburg
voor enthousiaste computer gebruikers die of kennis willen delen of
vragen hebben over hun computer, tablet of telefoon. Ik vroeg me af of
er mensen zijn op deze mailing lijst die in de buurt wonen! Die zou ik
namelijk van harte willen uitnodigen!

Meer informatie: https://www.ccmiddelburg.nl <https://www.ccmiddelburg.nl/>

Iets over mij:
Zelf ben ik een linux beginneling. Kom van een windows wereld
en ben recentelijk overgeschakeld naar mac. Ik beheer zowel
https://www.mircscripts.nl <https://www.mircscripts.nl/> als
https://www.ccmiddelburg.nl <https://www.ccmiddelburg.nl/> en die draaien
allebei op een Debian 9 64 bit server???vond het niet makkelijk om te
realiseren wat ik wilde maar ben toch zover gekomen dat het naar behoren
werkt. Vind het alleen lastig om die Certbot certificaten te beheren
welke elke 3 maanden ververst moeten worden...

P.S.: Bedankt voor het lezen! En bij voorbaat sorry voor de spam (als dat
zo opgevat wordt is dat niet mijn bedoeling, ik ben oprecht geïnteresseerd
in het uitnodigen van mensen die dichtbij wonen!)

mvg

Sven Roelse

----- End forwarded message -----

Groeten