Re: donderdag 16 augustus Debian 25 jaar Breda

Ik ben onderweg om er rond half acht te zijn.

On Tue, Aug 7, 2018, 11:22 PM Geert Stappers <stappers@stappers.nl> wrote:
On Mon, Jul 23, 2018 at 10:59:04PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Hoi,
>

> Donderdag 16 augustus bestaat Debian 25 jaar.
>
> Dat is een goede reden om elkaar op te zoeken.
> Bij te praten, keys signen.
>
> Bijvoorbeeld in Cafe de Beyerd in Breda.

Dat had ik met veel vrijheid geschreven.
Niemand die de vrijheid nam om te melden: Het is ook in .....

Cafe de Beyerd is nu dan ook definitief voor Debians verjaardag 2018.

> Zelf zal ik er vanaf half acht ( 19:30 ) zijn.

Op https://wiki.debian.org/DebianDay/2018 is  19:42+ vermeld

Groeten
Geert Stappers
--