ERFGOED

Beste vriend,

Met alle respect, het spijt me dat ik u opnieuw lastigval, maar u hebt niet gereageerd op de e-mail die ik u vorige week stuurde met betrekking tot het voorstel voor de zakelijke transactie.

Ik heb je al twee keer een e-mail gestuurd en dit is mijn derde e-mail aan jou, maar ik heb nog steeds geen reactie van je ontvangen, werkt dit e-mailadres niet meer? of vallen mijn brieven ten onrechte in uw spammap? Ik vraag me af.

Ik bied mijn oprechte verontschuldigingen aan voor inbreuk op uw privacy, vooral door op deze manier contact met u op te nemen voor een zakelijke transactie van deze omvang, maar vanwege de ernst en urgentie ervan, werd het daarom noodzakelijk dat ik u om hulp zocht. Ik heb uw hulp nodig bij de overdracht van 8 miljoen VS-dollars die zijn achtergelaten door mijn overleden cliënt, een nationaliteit van uw land.

Ik wil je presenteren als de nabestaanden van mijn overleden klant, omdat je mijn laatste klant dezelfde achternaam geeft, ik zal je de nodige details over deze transactie geven, zodra ik van je hoor.

Ik heb besloten om je opnieuw te schrijven om te weten of je een van mijn vorige e-mails hebt ontvangen.

Beantwoord me als je mijn e-mail ontvangt.

Bedankt en wacht op uw antwoord.

Advocaat Leslie Davids