Re: Enosig-bijeenkomst: donderdag 10 september 18u, Oranjestraat 1

Hoi,

Niet over Debian, maar wel over Events en Nederland en Vrije Software:

Komende donderdag (als 18:00 te vroeg voor je is, dan is dat geen probleem)
komt Enosig aka t Eindhovense Linux geeks clubje bij elkaar.  Ondergetekende
en Martin Tournoij zullen iets gaan vertellen/presenteren uit de losse pols.
Michiel Buddingh wil een demonstratie geven van fuzzing tools.  Wil je komen?
Dat kan zonder aanmelding, het is fijn als je het meldt op de mailinglist op
http://lists.enosig.org/ .  De locatie is hier:
http://www.openstreetmap.org/way/271475542#map=19/51.43652/5.47107
(Oranjestraat 1, 5611 JG, Eindhoven).

Groeten,