Re: Uitnodiging bijeenkomst 21 maart bij Nederlandse Linux Gebruikers Groep

Aan allen die mee leest,

Naar aanleiding van Stappers zijn reactie, heb ik 'm op IRC
aangesproken om het één en ander kort te sluiten. We kwamen tot de
conclusie dat we op éen en dezelfde lijn zaten. ;-)

In mijn originele mail was het misschien niet helder uit te halen, maar
de mail was bewust gestuurd naar d-e-nl. De bedoeling was om de
Nederlands(talig)e Debian community in het geheel aan te spreken en uit
te nodigen.

Zoals eerder door mij geschreven[1], hopen we vaker de community te
mogen verwelkomen tijdens onze bijeenkomsten. Zo lang er geen bezwaar
is, willen we regelmatig een uitnodiging ter herinnering naar d-e-nl
sturen.
[1] https://lists.debian.org/debian-events-nl/2015/01/msg00000.html

Met vriendelijke groeten,
Rutger