Re: Debian's verjaardag, zaterdag 16 augustus

On Mon, 2014-07-14 at 22:13 +0200, Geert Stappers wrote:
> Hoi,
>
> Zaterdag 16 augustus wordt Debian 21 jaar.
> Of het opnieuw in de periode van debconf is, is nog niet uitgezocht.
> Wel weet ik dat ik dit jaar niet op debconf ben,
> dus kan ik Debian's verjaardag in Nederland vieren.
>
> Debian's verjaardag is vooral een reden om bij elkaar te komen.
> Ontmoet mensen met wie je normaliter aan het e-mailen of IM bent.
>
> Het is ons eigen feest, we geven er zelf invulling aan. Wat er nu
> komt is dan ook een voorstel en andere voorstellen zijn ook welkom.
>
> Cafe De Beyerd
> [...]

Geert,

Omdat het kort dag is, heb dit voorstel in draft, vast op Meetup gezet.

http://www.meetup.com/Debian-Netherlands/events/194903612/

Als het akkoord is, druk ik op verzenden. En wordt iedereen die reeds
lid is geïnformeerd. En is t vervolgens door anderen ook te vinden.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel