Debian's verjaardag, zaterdag 16 augustus

Hoi,

Zaterdag 16 augustus wordt Debian 21 jaar.
Of het opnieuw in de periode van debconf is, is nog niet uitgezocht.
Wel weet ik dat ik dit jaar niet op debconf ben,
dus kan ik Debian's verjaardag in Nederland vieren.

Debian's verjaardag is vooral een reden om bij elkaar te komen.
Ontmoet mensen met wie je normaliter aan het e-mailen of IM bent.

Het is ons eigen feest, we geven er zelf invulling aan. Wat er nu
komt is dan ook een voorstel en andere voorstellen zijn ook welkom.

Cafe De Beyerd
Boschstraat
Breda
om een uur of half acht  (19:30)