Re: content op http://www.debian.nl

Hoi Paul,

On Sun, June 9, 2013 22:08, Paul Slootman wrote:

> ... en weer thuis...
>
> Sorry, de server waar de pagina op draait is verhuisd :-(, nu ook de DNS
> aangepast.
>
> Mocht iemand overigens nog goede ideeen hebben mbt. de invulling,
> dan hoor ik dat graag.  Ik heb het destijds overgenomen om iig. te
> voorkomen dat het in verkeerde handen zou vallen.

Even afgezien van de content: de DPL is bezig met het onder controle van
de "Debian Trusted Organizations" brengen van debian.*-domeinen. Het is
dus wellicht wenselijk om het domein op naam van zo'n club te zetten (SPI,
FFIS, debian.ch). In SIDN-jargon dus een "houderwijziging", dus wie
juridisch eigenaar is. Dat verandert dus verder niks aan de techniek of de
content.

Ik vermoed at e.e.a. via leader@debian.org geregeld kan worden.

Groeten,
Thijs