Re: ZA 26 & ZO 27 October T-DOSE

Niet dit weekend, maar het weekend er na is het T-DOSE.

Lees verder.

Op 2013-08-31 om 23:32 schreef Joost van Baal-Ili??:
> Hoi,

> Tof!

Demo-hardware is geregeld.

Zo is er onder andere een Raspberry Pi met Raspbian.
En een Excito B3 met Debian. Ook flyers waar dat op staat.
Op die flyer staat Debian duidelijker vermeldt
dan op http://www.excitostore.com/content/specifications-excito-b3

De RPi toont trailers van Toy Story, de B3 streamt ze.

> n Stuk of 50 heb ik er nu nog.  Er was nog een patch op de tekst (
> http://debian-flyers.alioth.debian.org/ ), toch?  Als je weer gaat printen, dan
> zou ik er n dddi.nl-logo op zetten :)
>
> <knip>
>
> En, wellicht ten overvloede: ik verkocht ze voor de inkoopprijs.
>
> <knip>

Een roll-up banner is ook voor mekaar.
Opdruk is "Space Fun", dat we van Squeeze kennen.

Jullie zijn welkom, zowel voor als achter de Debian stand.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven