Debian @ Eindhoven 5-6 nov T-DOSE

Op 26 oktober 2011 06:35 heeft Joost van Baal-Ilić
<joostvb-debian-20111026-4@mdcc.cx> het volgende geschreven:
> Hoi Anne,

> Heel tof dat je dr bij kunt zijn.

> <knip>
>
> Ik heb nog een flinke stapel liggen hier, van november 2010.  Nog
> wel bruikbaar lijkt me.  Ze zijn in het engels/nederlands.
>
> Printen lijkt me nu niet direct nodig dus.
>
> (Nuttiger is om de tekst van de flyer op
> http://debian-flyers.alioth.debian.org/ weer ns te proeflezen, en vertalingen
> te (laten) bijwerken, imho... </hint>)
>
> Overigens, Martijn "the-dude" van B (te bereiken via irc OFTC #debian-nl) gaat
> [...]
De t-shirts liggen op dit moment nog in Zeist , het zou fijn zijn als
iemand ze mee naar Eindhoven kan nemen.
Is er toevallig nog iemand die in de buurt woont? Of langs deze route
rijd en de shirts kan ophalen?

Groet,
Martijn