Re: Debian @ Eindhoven 5-6 nov T-DOSE

On Wed, 26 Oct 2011, Joost van Baal-Ili wrote:
Op Tue 25 Oct 2011 om 09:47:14 +0200 schreef J.A. Bezemer:

(Zie http://www.t-dose.org/)
[..]

Geert: waren er nog flyers over van vorig jaar?
en/of: is het zinvol als ik nog een stapel ga printen?
<knip>

Ik heb nog een flinke stapel liggen hier, van november 2010.  Nog
wel bruikbaar lijkt me.  Ze zijn in het engels/nederlands.

Printen lijkt me nu niet direct nodig dus.

Okee, dat scheelt me weer wat werk.

Ondertussen bedacht ik nog dat ik waarschijnlijk wel een Atom systeempje kan meenemen dat van een Debian Live USB-stick kan draaien. MAAR ik heb er geen monitor voor (gewoon VGA), dus als er iemand voor een toonbare flatscreen kan zorgen dan zou dat heel fijn zijn.

Vriendelijke groeten,

Anne Bezemer