Re: flyers, wijn (was: Re: Fwd: HCC Platform Linux en Ubuntu-NL organiseren Ubuntu Release Party 2010)

Hallo debian-events-nl@lists.debian.org,

> [...]
>  zouden toch eigenlijk wel op de debian booth moeten zijn bij die ubuntu-dag
> wo 12 00:03 < joostvb> stappers: za 29 mei ben ik niet in .nl
> wo 12 00:03 < joostvb> stappers: kom jij nog in de buurt van tilburg of ehv
>  voor die tijd?
>  [00:44] [joostvb(+Ri)] [4:OFTC/#debian-nl(+n)]
>
> Wat ook kan: maandag 17 (of wellicht woensdag 19) ga ik per trein van Ehv naar
> Den Haag & weer terug.  Dan kan ik dus makkelijk t spul ff in Breda
> overhandigen.  Geert: heb jij dan ooit tijd?  Ikzelf ben redelijk flexibel op

Die spullen zijn een etappe verder, dank je.
Volgende stop is de Debian stand op de Ubuntu Release party,
zaterdag 29 mei in de Reehorst te Ede-Wageningen.

Mochten meer mensen die bijeenkomst belangrijk vinden
en er daar invulling aan willen geven, dan verneem ik dat graag.

Groeten
Geert Stappers
DD