Re: T-DOSE 2009

Hoi,

Op Fri 11 Sep 2009 om 04:18:58 +0200 schreef J.A. Bezemer:
> [...]

Dat is http://www.t-dose.org/, za. 3 en zo. 4 oktober 2009 , Fontys Hogeschool,
Rachelsmolen 1, Eindhoven.

<snip>

> _Als_ er een Debian stand is, hoop ik te komen, maar alleen op de
> zaterdag.

Voor mij geldt hetzelfde; zondag heb ik geen tijd.  Ik wil wel helpen met de
bemensing van een stand.

<knip>
> Flyers heb ik vorig jaar op T-DOSE achtergelaten, dus die zal iemand
> anders meegenomen hebben. Ik kan zonodig nieuwe printen -- zijn ze al
> geu"pdatededed sinds de Lenny release in februari?

Ik heb hier nog een flinke stapel flyers van oktober 2008 liggen.  Die waren
toen door mijzelf en Powercraft / Jelle gesponsord.  Die neem ik mee; ze zijn
nog goed bruikbaar.

Ik woon trouwens in Eindhoven, op 10 minuten fietsen van Fontys; als een
T-dose-er van za. op zo. een slaapplaats nodig heeft dan hoor ik dat wel.

Groeten,

Joost