Re: op de Debian-stand op T-DOSE 2009

Op 20090925 om 20:28 schreef Geert Stappers:

> Vooral er zijn.
>
> Ben er, laat merken dat jij vrije software,
> en Debian in het bijzonder, belangrijk vindt.

Zaterdag zal ik heel ruim voor de publieke openingstijd (= 10:00 )
in Einhoven zijn. Dan is er een aanspreekpunt voor Debian.
De uitdaging is vrije software in de "hardware" wereld te zetten.

Standbemanning/bemensing zal zichzelf uitwijzen.

Tot zaterdag,
Met vriendelijke groet,
Geert Stappers
Debian Developer