Re: T-DOSE 2009

On Thu, 10 Sep 2009, Geert Stappers wrote:

> Euh, iemand bezig met een Debian stand op T-DOSE van dit jaar?

Oh, bedankt voor de tip, ik moet dat nodig eens in m'n agenda gaan
zetten...

_Als_ er een Debian stand is, hoop ik te komen, maar alleen op de
zaterdag. Ik neem een stel DVD's mee en m'n Eee die nu eindelijk ook
echt Debian draait ;-)  Organisatie laat ik graag aan een ander over.
Er is via mij (beperkt) budget beschikbaar voor reiskosten en leuke
zinvolle ideeen e.d.

Flyers heb ik vorig jaar op T-DOSE achtergelaten, dus die zal iemand
anders meegenomen hebben. Ik kan zonodig nieuwe printen -- zijn ze al
geu"pdatededed sinds de Lenny release in februari?

Ook de (2e) donatie-bus is hopelijk nog bij iemand.

Groeten,

  Anne Bezemer