Re: printen Debian flyers voor T-DOSE

[.. http://www.t-dose.org/ ..]

> [...]
[..]

> Beste Anne,
>
> Alvast heel erg bedankt voor het eventueel printen van de flyers.

Betekent dit dat jij wel/niet/misschien/weetnogniet[*] kan printen?

[*] Doorhalen wat niet van toepassing is ;-)

>    Ik heb
> met mijn inkscape (Sid) de *.svg omgezet naar *.eps (zie bijlage, indien
> je deze graag in *.tar.gz wil ontvangen kan dit ook)

Joost: gebruik de versie "(embedded fonts)".

Ik heb even alle versies onder elkaar uitgeprint, en dat was de beste.
De "(box)" gebruikt het printerfont, en mijn printer heeft een veel
dunner Courier font dan je gewend bent, bovendien rechte streep-eindjes
i.p.v. afgerond.
En de "(text to path)" is weer wat dikker, lijkt wel bold.
De "(embedded fonts)" is okee, en praktisch identiek aan de .png.

> Indien je een paypal of rekeningnummer kan doorsturen dan stuur ik 50,-
> euro op voor de moeite, sponsoring is verder geen enkel probleem.

Bankrekening: 3930.88.138
Van: OSP Open Source Partners
Plaats: Papendrecht
Zet als commentaar erbij: "Donatie Debian Events"

Als je op papier een bevestiging wilt voor je administratie, dan hoor ik
het wel.

Dat rekeningnummer staat trouwens open voor iedereen die meeleest
en wat geld over heeft ;-)

> Op de voorbeeld flyer staat sponsort by: <www.powercraft.nl> <logo> ik
> neem aan dat hier niets aan veranderd?

Dat laat ik aan Joost over om te beantwoorden.
s/sponsort/sponsored/ hopelijk, danwel helemaal in 't Nederlands.

Vriendelijke groeten,

  Anne Bezemer