printen Debian flyers voor T-DOSE (was: Re: Stand op T-Dose?)

Hoi,

Op Thu 17 Jul 2008 om 05:53:07 +0200 schreef Joost van Baal:
> [...]
<snip>
> <knip>

> Dat is heel mooi!

> Dat doe ik wel, mbv http://debian-flyers.alioth.debian.org/.  Ping me er
> aub nog n keer over.

Ik heb trouwens nog een klein stapeltje recente Engelstalige flyers
liggen, dat neem ik sowieso wel mee.

Jelle: wou jij het drukken van flyers nog sponsoren?  Lever in dat geval
aub een .eps-bestand aan met een logo naar je keuze.  Dan zorg ik dat
Anne snel postscript files van de flyers krijgt met jouw logo erop.

Anne: wil je een bijdrage voor de druk-kosten?  Kun je een schatting
maken van de totale kosten?  t Zou mooi zijn als je de flyers op papier
van 160 g/m² (of zwaarder) kunt drukken; dan ziet het er wat sjieker
uit.

Ik wil zelf wel sponsoren, en ik kan .ps flyers met mijn logo leveren.

Het lijkt me een goed idee om zowel nederlandstalige als engelstalige
flyers te printen, idealiter dubbelzijdig.  Dan is er plaats voor 2
sponsorlogo's.

Groeten,

Joost

--