T-Dose dit weekend

Dag allemaal,

T-Dose is al dit weekend. Echter, ik was vergeten dat in mijn agenda te
zetten. En daarom heb ik een tijd geleden al voor zaterdag & zondag een niet
meer te annuleren afspraak gemaakt omdat ik me toen niet realiseerde dat er
dan T-Dose was... argh. Heel erg dom. Ik had het leuk gevonden om te komen
maar dat gaat helaas niet lukken.

Omdat ik samen met Joost wel de verantwoordelijkheid voor een
Debian-aanwezigheid op me had genomen is dat vervelend. Ik hoop dat het
desalniettemin lukt om de stand te bemannen.

Ik heb een poster laten maken. Gaat er iemand uit de buurt van Utrecht? Dan
kan die hem meenemen, anders kan ik hem misschien opsturen.

groeten,
Thijs