Re: [lists.debian.nl] alweer: verhuizen van deze lijst

Hoi,

Op di  6 dec 2005 om 08:00:24 +0100 schreef Joost van Baal:

<snip>
> Paul Slootman: kun je me in een privé-mail vertellen hoeveel mensen nu
> geabonneerd zijn, en eventueel de lijst van subscribers geven?

Die heb ik inmiddels (met dank aan Paul); als alles goed gaat gaat de
transitie dus helemaal naadloos.

> Heeft iemand een compleet archief van de lijst, liefs in mbox-formaat?
> Kan dat op een publieke URL gezet worden? (Ikzelf heb wel wat vanaf
> begin 2001.)

De oudste post die ik heb is

 Date: Fri, 16 Feb 2001 09:58:56 +0100
 From: Joost van Baal <joostvb@mdcc.cx>
 To: debian-devel@lists.debian.org
 Cc: developers@debian.nl
 Subject: Re: key signing request - Nijmegen, The Netherlands

Mijn archief blijkt het meest complete te zijn dat nog te vinden is.  Ik
zal dat in een privé mailtje naar de Debian listmaster sturen.  Als
mensen bezwaar maken tegen dit publiceren in een web-archief, laat dat
dan snel weten!

> Ik ben van plan de volgende bug te posten:
<snip>

Done, bedankt voor al het commentaar tot nog toe.

Groeten,

Joost