Re: [lists.debian.nl] alweer: verhuizen van deze lijst

On Tue, 2005-12-06 at 11:34 +0100, Lionel Elie Mamane wrote:

> L²TT biedt aan het te doen, als het zin heeft.

Aangezien Debian al een hele mailinglist-infrastructuur heeft, lijkt het
mij voor iedereen het makkelijkst om daar een extra lijst aan toe te
voegen. Het is dan op een plek die mensen verwachten, via een systeem
dat mensen kennen.

> Waarom gebruiken we niet gewoon debian-events-eu?

Ik vind dat de lijst, zij het low-traffic, wel zijn nut heeft bewezen
voor het coordineren van specifiek Nederlandse Debian activiteiten en
dat meer zichtbaarheid dat alleen maar kan verbeteren.

groeten,
Thijs