Re: [debian.nl] Debian support

Dag,

Hopelijk geef ik niemand aanstoot door hier even op te reageren.  Ik ben
weliswaar geen Debian developer, al is mijn abonnement op deze lijst
toch wel bedoeld als een voorzichtige, kleine, stap in die richting ...
Anyway, al wel meerdere jaren een overtuigd aanhanger en zo zijn er al
heel wat servers, desktops, en laptops ten prooi gevallen aan een Debian
boot flop, en dat is ook wat waard :-)

On Thu, Jun 19, 2003 at 03:40:52PM +0200, Jim Mintha wrote:

> Doen ze dat voor non-IBM machines? (compaqs in dit geval)  Een ook
> specific Debian?

Inderdaad, IBM biedt 'Linux services' aan.  Dat is nogal een breed
gebied, en het is wel belangrijk te begrijpen waaraan precies behoefte
is.  Als je wilt, kan ik je de naam geven van de collega die het totaal
overzicht heeft, zodat je de details, uiteraard vrijblijvend, met hem
kan bespreken.

$_ = "Campo Weijerman [rfc822://nl.ibm.com/]" and tr-[:]/-<@>-d and print;