[debian.nl] 2 alpha machines te geef

Hi folks,

Voor wie interesse heeft, ik ken iemand die gratis 2 alpha machines wil
weggeven (zonder monitor). Het is een AXP150 met 64 MB RAM en 2 maal 1 GB
scsi. Het ding heeft ook een netwerk kaart. Ik heb op zo'n machine debian 2.2
geinstalleerd (niet makkelijk trouwens, de default debian kernel ondersteunt
de scsi controller en de netwerk kaart niet, dus je moet ergens anders een
kernel compileren om te booten). Er is geen support....

Joop