Re: [debian.nl] Debian Release Party

Hoi Ivo e.a.,

On Thu, Aug 08, 2002 at 12:26:29PM +0200, Ivo Timmermans wrote:

> Het is nu nog maar 2 dagen ervoor, en ik zie nog maar een nederlander
> (mezelf) op de lijst van deelnemers staan, gaat er verder niemand?

Mja, ik ben niet zo snel (sorry daarvoor), maar wil nog wel graag mee.

> Zoals ik al eerder zei ga ik met de auto, en komende vanaf Delft kan
> ik hier en daar mensen oppikken waar gewenst.

Is het erg om voor je als je over Eindhoven rijdt?  Anders kan ik
misschien ook wel in Utrecht of zo afspreken.

Groeten,

Joost

--
... een schepsel dat de poorten van het onverklaarbare in en uit
loopt of het een openbaar toilet is ...