Re: cistron debian mirror out of date

On Thu 30 Dec 1999, Joop Stakenborg wrote:
> [...]

Goeie tip!

> ftp.nluug.nl heeft ook een debian mirror...

Die loopt in mijn ervaring heel vaak achter. Of had ie niet alle
arches, of geen unstable ... ik weet het niet meer, ik weet alleen
dat ik er niet goed mee geholpen werd :-)

Ditto allemaal!  Ben benieuwd welke spannende dingen er mis gaan
op 2000/01/01 :-)

Paul Slootman
--
email work: paul@murphy.nl