Sporten is niet gezond

Ik vind het erg vervelend, maar ik moet afzeggen voor vanavond.

Ik heb gisteren bij het rennen een spier verrekt.  Ik loop een beetje
moeilijk.  Ik verwacht dat het met een paar dagen wel over is, maar vandaag
ben ik niet vooruit te branden.

Of jullie moeten naar Venlo willen komen...

- Bram

--
FATHER:       Make sure the Prince doesn't leave this room until I come and
              get him.

--/-/---- Bram Moolenaar ---- Bram@moolenaar.net ---- Bram@vim.org ---\-\--
  \ \    www.vim.org/iccf      www.moolenaar.net       www.vim.org    / /