Re: [debian-users-eo] Pri la listo mem

On Thu, Oct 19, 2017 at 12:47:01PM +0100, MJ Ray wrote:
> Gilberto F da Silva <gfs1989@mandic.com.br> :

> La opozicio estas ke ekzistas alia kampo "List-Id" por ĝin.

  Ĝis nun mi ne scias kiel mi povas uzi kampon "List-Id" por faciligi
  listo-uzadon. La mesaĝoj sendita de la listo aperas kune multaj da
  aliaj mesaĝoj.  Sen listnomo en la temlinio mi bezonas atenti por ne
  konfuzi kun spamon.

> Bonvole ne rompu alian retpoŝtilojn ĉar Gmail malfunkcias.

  Gmail ne estas uzata de mi. Ĉiuj listoj uzataj de mi, krom debiana
  listo, aldonas nomon en temlinio.

>Listnomo estos maluzo de  temlinispaco.

  Vere mi ne komprenas ĉar malplej du dekoj el bajtoj povus esti
  malbona. Nune la personoj povas sendi HTML-on, bildojn eĉ filmetojn
  tra la reto. Sed 20 bitokoj plu por faciligi la legado ne estas bona.

--

Gilberto F da Silva - gfs1989@mandic.com.br - ICQ 136.782.571
Stela dato:2.458.047,088  Loka tempo:2017-10-20 11:07:17 Vendredo