Re: Tajpi eo-literoj kun ABNT2 tajparo - Digitar letras do esperanto com teclado ABNT2

Saluton,

Krom xmodmap ekzistas multaj pliaj ebloj por entajpi la ĉapelajn
literojn. Mi listos iom da ili:

 * Kunig-klavo
Je multaj UNIX-idaj sistemoj oni povas asigni specialan klavon, per
kiu oni povas krei simbolojn kiel kombinaĵojn de simplaj simboloj.
Ekzemple por tajpi la simbolon "ø", oni uzu la kombinaĵon
{[kunig-klavo] ; [/] ; [o]}.

 * Esperanta klavar-aranĝo
Multaj UNIX-idaj sistemoj enhavas multajn klavar-aranĝojn. Ofte ankaŭ
ekzistas Esperanta klavar-aranĝo. Per ĝi la ĉapelitaj literoj
entajpeblas simple per sola klavo.

 * Specialaj funkcioj de la labortabla ĉirkaŭaĵo
Ekzemple en GNOME kaj MATE oni povas ŝalti reĝimon por entajpi
Esperantajn literojn per AltGr aŭ simila klavo (ekzemple: {[AltGr] +
[g]} kreos la literon "ĝ"). En MATE tiu opcio atingeblas per la
komando "mate-keyboard-properties" en la langeto "aranĝoj", kie
troviĝas butono "opcioj"

Amike,
fenris