editilo Screem

Mi havas domajnon mosteirodosom.com kaj aktualigis la paĝaron per Dreamweaver (kun rekta ligo al retujo) sed nun mi volas uzi liberan programon kaj elektis Screem (kies versio por Linukso estas ankoraŭ la 0.16.1an) kaj - kvankam funkcianta - ne sukcesas ligiĝi al retujo do mi prenis nun Aptana por eksperti tiun programon kiun mi timas eble estas iom komplikan. Sed ne sukcesas instali ĝin...
Mi havas la pakaĵon zip por Linukso, kiun havas ekzekuteblan aplikaĵon, sed post iniciado ĝi donas erarojn.
Ĉu havas pli bonan solvon? eble pli simplan programon?
Mi volas krei la paĝojn kaj meti ilin en la retujo.

Anataŭdanke,
Kim

http://www.mosteirodosom.com/