Re: MagmaLinux 9.3 has benn released

La Hispana Sxtato multe similas al Usono pro tio ke la malsamaj regionoj
estas legxe autonomaj kaj havas propajn regulojn, legxojn, lingvoj, ktp.
Kaj cxi-tie ekzistas Linex (Extremadura), Catix (Katalunio), Lliurex
(Valencilando), kaj multaj aliaj...

Laux mi: perdon da tempo, mono kaj programistoj.
Kial ne kunlabori en GNU/Hurd aux GNU/Linux Debian rekte?

j.