Re: MHz

 -- Luiz Portella skribis:
>stepping        : 6
>cpu MHz         : 751.706
>cache size      : 256 KB
>
>ĉu eblas scii, ĉu 750MHz estas ULV aŭ FSB?
>mi rigardas tekokomputilon por aĉeti, kaj ekscias
>pri ULV kaj FSB, verŝajne ULV = 3x FSB, tamen
>por kompari kun mia aktuala, mi devas scii ĉu mia
>indiko (el 2001) estas ULV aŭ FSB.

Hmmm, Karaj Felipe kaj Joop,

http://www.via.com.tw/en/products/processors/c7-m_ulv/
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultra_low_voltage

FSB:
http://en.wikipedia.org/wiki/Front_side_bus

Mi konis tion kiel "bus"... ĝi limigas la rapidon, pli
bone, ĝi povas limigi.

Mi ĉiam supozis, ke mia komputilo estas 133MHz FSB,
kaj estas pluraj multobligaj numeroj, ne nur 3, tio
varias de komputilo al komputilo.

Mi ĵus instalis pakaĵon dmidecode por root preni
informojn:

... ... ...
Handle 0x0004, DMI type 4, 32 bytes
Processor Information
        Socket Designation: Slot-1
        Type: Central Processor
        Family: Other
        Manufacturer: i
        ID: 86 06 00 00 55 00 00 00
        Version: Pentium III
        Voltage: 3.3 V 2.9 V
        External Clock: 100 MHz
        Max Speed: 300 MHz
        Current Speed: 750 MHz

Do mia FSB estas 100 MHz, kaj mia rapido por kompari
kun ULV estas 300 MHz, ne 750 MHz. La multobliga
numero estas ĉiam natura nombro, do ne eblas 7,5,
mi kredas...

Nova tekokomputilo kun 1.600 ULV kaj 533 FSB estos
bona enpaŝo :)

Dankon pro viaj apartaj respondoj,
--
Luiz Portella

Retbutiko http://www.pentuvio.com/

Programador PHP + SQL; Criação XHTML + CSS:
http://kreado.pentuvio.com/