Re: editilo Screem

Mi rekomendas emacs. Gxi povas esti instalita en via komputilo kaj ankaux
en la servilo.
Studu kaj uzu gxin nur dum unu monato kaj poste vi decidu cxu emacs aux
alia nova.
Mi provis multajn (nano, vi, geany, eclipse, nvu, ktp.) kaj emacs gajnis
laux miaj bezonoj: python, php, xhtml, subversion/cvs, ftp, mysql.

joan