Re: skype ne konektas

Saluton, Joan

 -- joan skribis:

>Sal!!!,
>kiamaniere vi instalis gxin? cxu el
>http://www.skype.com/intl/es/download/skype/linux/choose/ ? tio signifas
>ke vi devas havi la stabilan version Etch, cxu ne?

Jes, kaj post per apt-get ĉar mi enkondukis:
deb http://download.skype.com/linux/repos/debian/ stable non-free
en /etc/apt/sources.list

>Hejme, mi havas Lenny kaj ne instalas malliberan softvaron, tamen en la
>laboro mi uzas Etch kaj mi instalis Skype tute senprobleme per dpkg -i
>xxx.xxx.xxx.tar.gz , kaj kompreneble mi ne devis konfigure 'proxy' aux

tre bone. ĉe mi estas Sid.

>aliaj preferencoj, Skype simple funkciis (kaj ankaux funkciis
>senprobleme mia kamerao Logitech Quickcam Express).

Antaŭ konekti, se vi klavas Ctrl+O por Options, ĉu estas nur unu
agordejo "Advanced" pri konekto kun tri eblecoj pri proxy?
Tia estas la mia: http://lujz.org/tmp/proxy.jpg

Mi esperus trovi pliajn eblecojn pri konekto kaj aliajn agordejojn pri
sono, ŝelo ktp

Dankon, Luiz