fetchmail + bash + mutt - kontrolo de la elŝutitaj mesaĝoj

S!,

Mi uzas fetchmail + procmail + xterm + mutt, kaj kontrolas la elŝutitajn
mesaĝojn per xconsole, pri la kvanto da ili ktp.

Por kunlaboranto mia, kiu ankoraŭ restas ĉe Vindozo, mi instalis Cygwin,
kie estas fetchmail + procmail + bash + mutt, tamen ne estas xconsole.
Kiel li povas ricevi averton en bash mem, pri la mesaĝoj kaj
elŝutoprocezo (1 el 3, 2 el 3 ... 3 el 3).

en muttrc estas:
macro index I "!fetchmail -v -f /home/ ... ktp"

dankon,
--
Luiz Portella

Edite seu livro: