Re: Kurso de Esperanto, dict-revo kaj eo-ru vortaro...

On Sat, 2007-07-07 at 02:16 +0200, David Rodríguez wrote:

> Antaŭe mi respondis nur al Antono, pro misklako (jes, mi estas iom
> malklera pri komputilado). Danke al liaj konsilioj, mi nun povas eniri
> en la vortaro ruso-esperanta.
> Estas kelkaj vortaroj retaj eo-hispana, mi demandas ĉu estas tre ege
> malfacile konstrui iun por mia lingvo tiel kiel tiu rusa.

Jes. Se mi ne eraras via lingvo estas es laŭ ISO kdoj, ĉu?
Mi jam kompilis na ReVo por Debian/Ubuntu.

Jen malgranda instrukcio:

$ sudo gedit /etc/apt/sources.list
aldonu "deb http://esperanto.by/debian duloka/" kiel aparta linio

$ aptitude update && aptitude install dict-revo dict gnome-utils
$ dict amigo

aŭ

$ gnome-dictionary

gnome-dictionary estas agordenda al loka servilo "localhost"

Jen ĉio :)

--
Amike, Antono Vasiljev.

http://antono.info