Re: GRUB FORVISXITA!

Tiel kiel la amikoj diris, nur por ekzempligi:
Estas nenia neceso reinstali vian linukson.. memoru ke gxi ne estas Microsoft-a afero

1e:

prenu iun ajn linuksa viv-disko ( kiel ubuntu-live, aux knoppix, aux kurumin(brazilo), aux dsl, ktp )
metu tiun diskon en la komputilon kaj sxaltu gxin

2e

eniru la sistemon kaj malfermu iun akjn terminalon
komandu:
# sudo su
* tio faros vin root
muntu la deziratan sistemo-diskon:
* vi devas scii kiu estas via sistemo-diskoparto,  /dev/hda2 ekzemple
* via dosier-sistemo en la diskoparto, ext3 ekzemple
# mount /dev/hda2 -t ext3 /mnt/hda3 -o dev

3e:

eniru la muntitan sistemoparton kiel root:
# chroot /mnt/hda2

4e:
reinstalu grubon:
# grub-install /dev/hda ( por meti gxin cxe MBR )

5e:
Forigu Vindozon de via mashino...
tio utilas por nenio krom virusoj kaj problemoj!
:)