Re: GRUB FORVISXITA!

Nu, kaj se vi pretas sxalti ne vian kernon, sed alian de kdromo, tion
faru. Simple indiku al la kdroma kerno la lokon de via radika
dosiersistemo.

2007/6/30, Lluís Batlle <viriketo@gmail.com>:
Vi simple ne povas ŝalti GRUB.
Ruligu GRUB de alia loko (kd, diskedo... serĉu grub.iso gugle) kaj per
ĝi ŝaltu vian linuksan kernon, jen ĉio. :)

Vi certe bezonos scii almenaŭ la diskoparton de via radika
dosiersistemo, la diskoparton kaj dosiersisteman adreson de via
ruliginda kerno, kaj scipovi uzi GRUB. :) Plejon da tio vi povas
malkovri tra ŝaltita kdroma simpla gnu/linuksa sistemo.

Sukceson!