Re: dubo pri latex. teksto kiel ĉielarko

Luiz Portella <lfpor@lujz.org>:

> Mi kreis tekston kiel ĉielarko per Gimp por pdf, tamen la rezulto ne
> estas tiel bona kiel latex-a teksto. Ĉu vi scias kiel meti teston
> kiel ĉielarko? (En formo de ĉielarko)

Laŭ mia kompreno, vi volas skribi tekston laŭ kurbo, kaj vi volas
vektoran bildon, ne bitbildon. Mi pensas, ke nek GIMP nek LaTeX taŭgas
por tio. Verŝajne vi uzu scribus aŭ inkscape. Mi estas spertulo pri
neniu el tiuj programoj, sed mi ĵus legis en Vikipedio, ke per
inkscape eblas skribi tekston laŭ "vojo".