Re: Kurso de Esperanto, dict-revo kaj eo-ru vortaro...

Antaŭe mi respondis nur al Antono, pro misklako (jes, mi estas iom malklera pri komputilado). Danke al liaj konsilioj, mi nun povas eniri en la vortaro ruso-esperanta.
Estas kelkaj vortaroj retaj eo-hispana, mi demandas ĉu estas tre ege malfacile konstrui iun por mia lingvo tiel kiel tiu rusa.
Antaŭ-redankon