Re: Lernolibro laŭ GPL?

> Eble ni povas uzi la lernolibron cxe Wikibooks:
>
>    http://en.wikibooks.org/wiki/Esperanto
>
> Gxi uzas la GNU Free Documentation License.

Bonega ideo! :) Ni provu! Ŝajnas ke la lernolibro devas esti adaptita
por diversaj lingvoj. Bedaŭrinde mi malbone regas la anglan... Do mi ne
povas partopreni en kreado de lecionoj angle.

Verdire mi preferas ke baza lecionaro estu skribita esperante kaj poste
tradukata kaj adaptata.

Ĉu vi mem partoprenas en kreado de Vikilibra Lernolibro?

--
Antono Vasiljev
http://a-n-t-o-n.com/

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys CF07F739