Re: pri XX el eo_XX

Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr>:

>    Ni antaŭe multe diskutis pri tio problemo. Elekti landon ne politike pravas ĉar
>    la esperantano ne baziĝas sur lando. Laŭ mi, la plej solvo estas uzi la 'EU' kodon
>    (Eŭropa Unuigo). La 'EU' kodo posedas la esceptan reservan statuon kaj la ebleco
>    ĝi ne estos uzata por kodi la Eŭropa Uniugo estas malfortega.

Nu, eble, sed la nuna situacio estas, ke pluraj organizaĵoj uzas
eo_XX, do verŝajne plej bone estas resti ĉe tio kaj ne konfuzi la
aferon per diversaj konkurencaj proponoj.

Mi pensas, ke Debian kaj Mandrake inkluzivas lokaĵaron "eo_XX", kaj
"eo_XX" estas iel menciita en xfree86, dum Red Hat, Slackware kaj SUSE
ne havas Esperantan lokaĵaron.

Se vi volas fari ion utilan, konvinku al Red Hat, Slackware aŭ SUSE
inkluzivi la lokaĵaron "eo_XX".