Re: Gesperanto (daurigo)

Saluton, Malte!

> Damne, la lasta mesagho forsendighis tro frue. Jen ghia kompleta teksto:
>
> Aldone mi proponas al vi alternativan dosierujan strukturon. Lau mi
> estus pli oportune strukturo simila al aliaj Ruby-projektoj, char tiel
> estas pli facile disvastigi la programon.

Sen problemoj! Mi markis vin kiel administranto, do vi povas ĉion ŝanĝi.

> Krome, oni povas tiel ghui
> konvenan Rakefile-subtenon (provu `rake --tasks`).

> Mi preferas krome nur-anglan programkodon, char estas konfuze daure
> shalti inter la angla kaj Esperanto dum legado.

Jes. Mi longe dubas mem. Multaj kialoj estas por uzi la anglan kiel
bazan lingvon. Ekzemple ĉiuj kutimaj gtk-dialogoj estas 'denaske'
anglalingvaj... Jes. Ni uzu la anglan kiel baza lingvo de interfaco kaj
fontkodoj.

> Bv. esprimi viajn opiniojn.

Jen miaj opinioj.

PS: Nun en debian-esperanto@lists.debian.org estas pripaolo de la
projekto. Se vi ne estas abonita - vi povas legi per ret-fasado au aboni
la dissendoliston.

--
Antono Vasiljev
http://a-n-t-o-n.com/

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys CF07F739