Re: Lernolibro laŭ GPL?

S!
Karlo diris al mi, ke lia kurso, tiu www.cursodeesperanto.com.br estas
laŭ GPL, tamen tio ne estas tute klare.
nu, petu al li la kodon.

Iam mi decidis krei ion per GTK + C++, tamen mi ne estis kapabla: mi
lernis labori kun Gladis, kaj ĉi tiu estis fuŝa manieno, do mi provis
uzi Gladi tamen ne "kompili", sed uzi alian rimedon, ion mane fari por
ke la afero voku bibliotekon, tamen mi ne havis multon da legaĵo. laste
mi volis fari ĉion mane, sed estis ege lacega. Mi nuntempe atendas por
reveni al tiu porjekto iam.

mia provo estis fari "ludon" Vojaĝu kun Zam, de lernu.net por Debian...
Luiz

 -- Antono Vasiljev skribis:

--
Luiz Portella <lfpor@lujz.org>