Re: Liberaj amaskomunikiloj

Saluton Anton!
Bonvolu, kiam Bjelarusa Indimedio komencos... informu al ni! ... tio
estos granda novajxo por ni.
Mi, kiel vi scias, partoprenas en Barcelono Indimedio, kaj mi povos
disvastigi cxi tiu informo en multaj lokoj :))

> Estus  bone  se lokaj aktivuloj de e-movadoj skribu al lokaj aktivuloj
> de  IndyMedia.org  kaj  interkonsentu pri kunlaboro. Poste necesos nur
> aldoni  tradukajxon  de kerno al TTT-ejo kaj fari tradukojn de la plej
> gravaj novajxoj.

jes, vi pravas...Ankaux la servo NUN aux Gxangalo aux aliaj estas tre
bonaj servoj... sed ne kiel Indimedio, cxar indimedio estas en la tuta
mondo, cxu?... kaj estas sendependa kaj libera (kiel vikipedio).

> PS: Pardonu min se mia mesagxo estis malutila.

Nure estas informo, ne estas problemon! :)

Gxis! memoru informi pri bjelarusio-imc!

joan

--
gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys 4DEE34A7
jabber: jk@jabber.org  http://www.debiano-kaj-esperanto.net