Re: kiel elŝuti per Zmodem?

Mmm mi scias pri "sinsekvecaj linioj" (Serial lines), kaj ZModem postulas ke
estu programo alŝutanta, kaj programo elŝutanta.

Do, krom en la fora komputilo, ankaŭ en via komputilo devus ruligi 'rz' iel,
ricevanta. Vi bezonus ligi la terminalon.

Ĝis!

Je la Tue, Sep 20, 2005 at 05:32:21PM -0300, Luiz Portella skribis: